Ha azt mondjuk a fölnőtteknek: “Láttam egy szép házat, rózsaszínű téglából épült, ablakában muskátli, tetején galambok…” – sehogy sem fogják tudni elképzelni ezt a házat. Azt kell mondani nekik: “Láttam egy százezer frankot érő házat.” Erre aztán fölkiáltanak: “Ó, milyen szép!”

(Saint-Exupéry: A kis herceg)

GERŐ Péter PhD

  • okl. középiskolai tanár (matematika-fizika szakon), Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest
  • okl. programtervező, SZÁMALK, Budapest
  • felnőttoktató és felnőttoktatók oktatója, Institute of Personnel and Development, Sheffield
  • PhD (az élethelyzethez igazított e-tanulás alkalmazásáról írt értekezéssel), Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Budapest
  • a Neumann János Számítógéptudományi Társaság „Multimédia az oktatásban” szakosztályának alelnöke
  • a „Multimédia az oktatásban” konferenciasorozat örökös tagja
  • a „Multimédia az oktatásban” minőségi díj („multimédia-gyűrű”) alapítója
  • címzetes egyetemi docens (Szent István Egyetem)
  • TEMPUS felnőttoktatási szakértő
  • az „élethelyzethez igazított tanulás” (Life-Tailored Learning) módszertan kifejlesztője és jogtulajdonosa
  • „Az élethelyzethez igazított tanulás” egyetemi tankönyv (ZMNE, 2008) szerzője
  • az “Élethelyzethez Igazított Tanulás” egyetemi kutatócsoport elnöke (Pécsi Tudományegyetem)
  • az “Élethelyzethez Igazított Tanulás” egyetemi kutatócsoport elnöke (Szent István Egyetem)