Oldal kiválasztása
User Avatar

Dr. Gerő Péter: Min múlik az osztályzat – a tudásodon kívül?

Lifetime access
All levels
1 lesson
0 quizzes
5 students

Ne legyünk naivak: nincs műszer a tudás mérésére – többek között azért sem, mert (ahogyan az e-könyvben olvasható „Rejtett tanterv” pontból is kiderül) a mérés szempontja sem egyértelmű.
Ne beszéljünk szándékos, az osztályzást befolyásoló jó- vagy rosszindulatról, felreértelmezésről, csalásról: tételezzük fel, hogy a vizsgáztató a legjobb tudása szerint, a legbecsületesebb szándékkal, kifogástalan hozzáértéssel és felkészültséggel tevékenykedik: akkor is vannak tényezők, amelyek az elbírálást befolyásolják.

Az e-könyvből kiderül, hogy melyek ezek!

Az e-könyv a Tanulj okosan – Hatékony startégiák a tanulás sikeréért című foglalkozás-sorozathoz készült. A teljes képzést itt tudod megvásárolni:
https://geropeter.hu/courses/tanulj-okosan-hatekony-strategiak-a-tanulas-sikereert/

Tartalom:

  • Az érzékelés bizonytalanságai
    • A halo-hatás
    • A kontraszthatás
  • Hogyan gondolkodik a feleltető, a vizsgáztató?
    • A tulajdonítások (attribúciók)
    • A rejtett tanterv
    • A tanári elvárások
  • Milyen (lenne, ha lehetne) a tökéletes értékelés?
    • A tárgyszerűség (objektivitás)
    • A megbízhatóság (reliábilitás)
    • Az érvényesség (validitás)
User Avatar

https://hu.wikipedia.org/wiki/Ger%C5%91_P%C3%A9ter_(tan%C3%A1r)

Kitűzés a Pinteresten

A webhely használatának folytatásával elfogadom a sütik használatát. Részletek

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás