Élethelyzethez Igazított Tanulás

Ennek az oldalnak a bejegyzéseiben a módszertan többféle összefoglalását olvashatja; és a módszertan kialakulásának a történetét is, a magam szubjektív emlékezete szerint.
Az egyes bejegyzésekben megtalálható a módszertan 2008-as tankönyve (amelynek kibővített, korszerűsített és helyenként javított változatát régen tervezem), valamint a módszertan alkalmazásáról szóló doktori értekezés is.
Hová bújt az elsajátítási motiváltság?
Jelen írás azon az előadáson alapul, amelyet az I. Oktatás-informatikai Konferencia (ELTE Pedagogikum Központ, 2009. január 30.) „Tanulás és e-learning” szekciójában tartottam ugyanezen címmel, „Képzési szakemberek egymás közt” alcímmel. [Ollé János szerk.: I....
A doktori értekezés angol nyelvű tézisfüzete – Author’s Review of the Doctoral Dissertation
ZRÍNYI MIKLÓSNational Defense University Doctoral Council GERŐ Péter author’s review ofthe doctoral (PhD) dissertation on Use of Life Tailored e-learningwith examples on the military higher education Budapest 2011. Zrínyi Miklós National Defense University GERŐ Péter...
A doktori értekezés tézisfüzete
A tézisfüzet
A módszertan alkalmazásáról szóló doktori értekezés
A doktori értekezés
A módszertan első tankönyve
A módszertan 2008-as tankönyve
Multimédia gyűrű: a minőségi díj
Az emblémakép forrása: Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Multimédia az Oktatásban SzakosztályA Neumann János Számítógép-tudományi Társaság „Multimédia az oktatásban” Szakosztálya – többek között – minőségi díjat is ad évről évre. Ezzel a díjjal jár a gyűrű,...
Élethelyzethez igazított tanulás-a módszertan
A 90-es évek elején nagy projekt indult Magyarországon a brit Know How Fund segítségével az angolszász „kötetlen és önálló tanulás” módszerek adaptálásához, hogy illeszkedjenek a közép-kelet-európai tanítási-tanulási szabályokhoz, hagyományokhoz és szokásokhoz. A terv...