Csontos Gyöngyi
Hogyan (és hogyan nem) derül ki, ha egy gyermek sérült? A sérült gyermeket nevelő szülő „vicces” helyzetei. Miért kell szülői vagy más hasonló összefogás egy állami/önkormányzati feladat ellátására? Mindenki megfelelően tevékenykedik – és a probléma mégsem oldódik meg… Mit tesz ilyenkor néhány elszánt szülő? Hogyan kezdték, hogyan jutottak el a megvalósulásig – és hogyan juthatnak tovább: a létrejött napközi mindennapi működtetésig?
A műsorhoz tartozó linkek: az RTL Klub riportja (Saját pénzből csinálnak napközit autista és értelmi fogyatékos fiataloknak);
A 2021. május 5-i „Lépéshátrányban egy életen át” műsor.
Dr. Gerő Péter
Műsorvezető
Okleveles középiskolai tanár, okleveles programtervező. A „Multimédia az oktatásban” minőségi díj („multimédia-gyűrű”) alapítója. Fő tevékenységi és kutatási területe a felnőttkori kötetlen és önálló tanulás pedagógiája. Kidolgozója és alkalmazója az élethelyzethez igazított tanulás pedagógiai gyakorlatának.