Oldaltérkép
Oldalak
- A sikeres vizsgafelkészülés titka
- Become A Teacher
- Dashboard
- Előadásszervezés
- Érdekességek
- Értékrendek értékei
- Ha első ízben jársz itt
- Hírlevél-feliratkozás
- Instructor
- Instructor Registration
- Instructors
- Írj kiváló szakdolgozatot!
- Írj kiváló szakdolgozatot!
- Köszönöm az üzeneted!
- Megrendelés
- Összes kurzus
- Profil
- Részletes_életrajz
- Student Registration
- Szia Tanár Úr Podcast
- Tanulj okosan – foglalkozás-sorozat
- Tanulj okosan – webinárium
- Term Conditions
- Webinárium
- Kezdőlap
- A dolgozószobámban
- A gondolataimban
- Tanítani tanulunk (otthon tanító szülőknek)
- Adatkezelési és cookie tájékoztató
- Impresszum
- Oldaltérkép
Kategóriák
- A dolgozószobámban
- A gondolataimban
- A nyilvánosság előtt
- Ahogyan a piros törpe látja
- Az értékekről
- Buborékrepesztő
- Buborékrepesztő R.B+C.R
- Civil Rádió
- Élethelyzethez igazított tanulás
- Emlékek, történetek
- Ha első ízben jársz itt
- Kultúrák; ki- és bevándorlás
- Legfrissebb
- Média-megjelenéseim
- Mondd csak, Apu!
- Mozaikdarabok
- Rádióműsorok
- Szia Tanár Úr Podcast
- Szia, Tanár Úr! R.B+C.R
- Tanulás; pedagógia és andragógia
- Társadalomépítés
Blogposztok kategóriák szerint
- A dolgozószobámban
- Nem mintha bárkit is érdekelne az én kreativitásom
- A doktori értekezés angol nyelvű tézisfüzete – Author’s Review of the Doctoral Dissertation
- A doktori értekezés tézisfüzete
- A módszertan alkalmazásáról szóló doktori értekezés
- A módszertan első tankönyve
- Multimédia gyűrű: a minőségi díj
- Új noteszlap a tanulás eredményének értékeléséről
- Új noteszlap arról, hogy mit is tükröznek az osztályzatok
- Meg kell-e fogadnunk Nagymama tanácsait?
- A mértani sorozat aljas trükkje
- Új noteszlap az adatról
- Ezen a következtetésemen én is meglepődtem
- Matek és fizika
- Élethelyzethez igazított tanulás-a módszertan
- Mit tanulunk abból amit tanulunk?
- Hangok az út széléről – Ahogyan a műsorterv kialakult
- A jéghegy és a csúcsa
- Kinek és mit mesélnek Meseország meséi?
- Az is érintett, aki nem érintett- A nők elleni erőszakról
- Hitek, dogmák, szertartások, szervezetek – összegzés egy diakónus mérnökkel
- Hitek, dogmák, szertartások, szervezetek – ahogyan egy Krisna-hívő látja
- Hitek, dogmák, szertartások, szervezetek – ahogyan egy zsidó hívő látja
- Hitek, dogmák, szertartások, szervezetek – ahogyan egy buddhista látja
- Hitek, dogmák, szertartások, szervezetek – ahogyan egy muszlim hívő látja
- Hitek, dogmák, szertartások, szervezetek – ahogyan egy keresztény hívő látja
- Akárhonnan vissza lehet kanyarodni
- Akinek a számára a deviáns viselkedés a normális
- Mit tanulunk? Hol tanulunk? Mivégre tanulunk?
- A megélhetés forrásai a mókuskeréktől a teljes anyagi függetlenségig: a passzív jövedelem
- Egy mentős tanácsai járványhelyzetben
- Globális gondolkodás és lokális cselekvés a vállalkozások világában
- Hátrányból előny – egy okkal több a rendkívüli eredményre
- A kutatásnak akkor is van haszna, ha nincs
- Orvosi műszerész 2.
- A szociális munka színe és fonákja
- Vajon az életnek tanulunk-e az iskolában?
- El kell-e fogadni az elfogadhatatlant?
- A nyilvánosság előtt
- Buborékrepesztő R.B+C.R
- Az angyalok köztünk élnek
- Honnan lesz pénz arra a segítségnyújtásra, amire nincs?
- Ne tanítsanak, hanem hagyjanak tanulni!
- Hogyan tanuljunk önmagunk – önmagunkért?
- Hát mégis felépül az a napközi!
- A szülők hangja
- Voltam én is úgy – lehetsz te is így
- Hangok az út széléről –Azért, hogy legyen visszaút
- Sziszifusz utódai
- Ki mit segít a krízisben lévőkön?
- Az előrelátás nem a látók előjoga
- Csakazértis!
- Csak az vall kudarcot, aki feladja
- Együtt, uram, ha szolgád nincsen
- Önsorsrontók
- A fejlődés Egyensúlya
- Figyelmeztető csengetés
- Indul az iskola – de hová?
- Szia, Tanár Úr! R.B+C.R
- Fodor Jánossal, az ötödik negyedre készülve
- Mindenkinek van szellemi hagyatéka is
- Nyitott könyv-e az életünk?
- Eső előtt köpönyeg
- Miért félünk szembenézni a kockázatokkal?
- Amit a bankunk tud(hat) rólunk
- Az internet „titkai” csak addig titkok, míg rájuk nem kérdezünk
- Jobb félni, mint még jobban félni
- Könnyebb lenne válaszolnunk, ha értenénk a kérdést
- Bionika – kis szelet a jövőnkből
- Hol van otthon az ember?
- Voltam én is úgy – lehetsz te is így
- Most jön a neheze?
- Tévhitek és összeesküvés-elméletek fogságában
- Mit kezdjünk a technikával – mit kezd velünk a technika?
- Kriptovaluta: mindenkinek, minden nap?
- Annyi mindent hall az ember a kriptovalutákról…
- Blokklánc: blöff vagy forradalom?
- Mi történik, mi történhet a pénzünkkel?
- A közoktatás megélhetést ad, az önfejlesztés vagyont
- Hány tudás fér el egy csárdában?
- Az életnek tanuljatok!
- Mesterséges intelligencia – Ami a gép-korszakban is emberi marad
- Mesterséges intelligencia – Gépzőművészet
- Mesterséges intelligencia – Sok bába közt hol a gyerek?
- Mesterséges intelligencia – Hányadán is állunk?
- Buborékrepesztő R.B+C.R
- Civil Rádió
- Buborékrepesztő
- Róluk is, velük is beszéljünk – A konzervatív szemlélő
- Róluk is, velük is beszéljünk – A baloldal mozgalma
- Gyakorlati útmutató az előválasztáshoz
- Hangok az út széléről – A szabadságjogaink szabadsága
- Hangok az út széléről – A szakszervezetek napja alkalmából: mi van a másokat segítőkkel?
- Hangok az út széléről – Tudd, hogy jogod van hozzá!
- Hangok az út széléről – Az autizmus világnapján
- Hangok az út széléről – Páratlanul is lehet szép az élet
- Hangok az út széléről – Egy sima, egy fordított
- Hangok az út széléről – Nyomtasd ki az újságodat!
- Hangok az út széléről – Az Oktondi Projekt , amely nem is olyan oktondi
- Hangok az út széléről – Először is: lakni kéne valahol!
- Buborékrepesztő
- Élethelyzethez igazított tanulás
- Média-megjelenéseim
- Mondd csak, Apu!
- Rádióműsorok
- Tanév után, tanév előtt
- Hangok az út széléről – Tolerancia – integráció – inklúzió
- Ahány család, annyiféle
- Amiért mindig érdemes élni – amiért mégis érdemes élni
- Lépéshátrányban egy életen át
- Kisgyermekes anyukák, figyelem: nincs több kifogás!
- Ha az a hobbink, ami a foglalkozásunk – a többi, az már részletkérdés
- Te írod a saját sztorid
- Akadálymentesség helyett: hozzáférhetőség
- VA – annak, aki rugalmas munkát vagy rugalmas munkavállalót keres
- Ha nem hallom, mutasd meg
- A boldog új évet nem kívánni kell, hanem létrehozni! 2020. évzáró műsor
- Mesterséges intelligencia: Hányadán is állunk?
- Mesterséges intelligencia: a robotok már a spájzban vannak?
- Mesterséges intelligencia: a holnap már elkezdődött
- Mesterséges intelligencia: amit meg lehet csinálni, azt meg is fogják csinálni
- Az élményhez vezető tanulás és a tanuláshoz vezető élmény
- Nincs más lehetőség – oda kell menni
- Lehet-e hangszeres zenét tanulni jelenlét nélkül?
- Találd ki, miben lehetsz példa!
- Hazai turista-célpontok a nyárra: ahová bárki eljuthat
- Három szoba, négy gyerek, két szülő és az otthontanulás
- Online otthonoktatás – ideiglenes tűzoltás vagy a jövő útja?
- A digitális eszközök döcögő felhasználásától az intelligens robotokig
- Bántás, bántalmazás: az érem eltérő oldalai
- Amiért mindig érdemes élni – amiért mégis érdemes élni
- Egy mentős tanácsai a járványhelyzetben
- Adj, hogy kaphass – a fenntartható vállalkozói stratégia
- Amikor nem a szerző ír, hanem neki írnak – egy kutató az alkotó számára dedikált könyvek nyomában
- Ha nekik sikerül, önnek mi a kifogása?
- Mit tud a szociális munkáról „az utca embere” ?
- Miért látjuk ennyire eltérően a világot? Gondolkodási, viselkedési modellek és szerepek, szerep-válságok
- Amerikából jöttem…Húszévesként az Egyesült Államokban milyen az indulás?
- Világtalan-e a látássérültek világa? Mit lát egy aliglátó?
- A boldog új évet nem kívánni kell, hanem létrehozni! 2019. évzáró műsor
- Miért is ne ülhetne egy lány a dobfelszerelés mögött? Vannak-e „női hangszerek” és „férfi hangszerek”?
- Stílus teszi az embert. Milyen a „mindenkinek jó” stílus – ha van ilyen egyáltalán?
- Mesterséges intelligencia: lehetőség és veszély
- A közoktatás megélhetést ad, az önfejlesztés vagyont
- Családfa – mit jelent és mit nem jelent?
- A HVG Állásbörzén jártunk
- Kit ment a mentő?
- Amit el tudunk képzelni, az megvalósítható – az valósítható meg, amit el tudunk képzelni
- Eszperantó nyelvvizsga-pontok a felvételihez: még mindig nem késő
- Mindennapi autizmus
- Tanulás; pedagógia és andragógia
- A gondolataimban
- A gazdaságunk működése a Márka-kupakok példáján
- Kérdések és válaszok
- Referencia-gyűjtemény
- Szia, Tanár Úr!
- Könyvek vetélkedése
- Miért megy valaki zsiráfnak?
- A férfi bevásárol
- A kisember nagy üzlete
- Legnagyobb költői kudarcom és sikerem
- Üzenet Dávid fiamnak 2018.IX.21
- Miért nem azt kérdezzük amire választ várunk? 2. rész: mit kérdezünk?
- Miért nem azt kérdezzük amire választ várunk? 1. rész: miért kérdezünk?
- Olyan márpedig nincs, hogy egy politikus hazudik
- Álljon meg a menet, ezt nem én üzentem!
- Az igazság (vagy a hamisság) pillanata felé
- Mi normális, mi nem?
- Semmi értelme?
- Csúcsra járatva
- Egyenlő elbírálás, azonos mérce?
- Női munkalehetőség-női munkakényszer 2. rész
- Női munkalehetőség-női munkakényszer 1. rész
- Zolika és a piros majom
- Rómeó, Júlia, felelősség
- Szabó Lőrinc: Hazám
- Magyar nemcsak otthon lehetsz
- Mikor születik a kenguru?
- Paralimpia-mi ez a bolondság?
- Micsoda gusztustalanságot is meg nem esznek az emberek
- Kedvenc meséim egyike
- Új noteszlap a versenyről és a versengésről
- Új noteszlap a motiválásról és a manipulálásról
- Mire (ne) figyeljünk? [Személyes bemutatkozás helyett]
- Új noteszlap a tesztekről
- Új noteszlap az információról
- Ahogyan a piros törpe látja
- Az értékekről
- Emlékek, történetek
- Kultúrák; ki- és bevándorlás
- Mozaikdarabok
- Társadalomépítés
- Ha első ízben jársz itt
- Legfrissebb
- Szia Tanár Úr Podcast
- 14. Vállalkozói élet – a kulisszák mögött
- 13. Vállalkozó vagy cégtulajdonos – nem ugyanaz!
- 12. Milyen lehetőségei vannak annak, akinek nincsenek lehetőségei?
- 11. Az önfoglalkoztatástól a céges profitig
- 10. Foglalkoztatás és önfoglalkoztatás
- 9. Jó adósság, rossz adósság
- 8. Legalább azt tudjuk, hogy mi mindent nem tudunk!
- 7. Hogyan tájékozódik, aki nem tájékozódik?
- 6. Mennyit ér a pénzünk és miért nem annyit?
- 5. Pénzügyeink: járjunk a végére!
- 4. Kriptovaluta: mindenkinek, minden nap? – Pénzügyi Kisokos 4. rész
- 3.Annyi mindent hall az ember a kriptovalutákról – Pénzügyi Kisokos 3.rész
- 2.Blokklánc: blöff vagy forradalom? – Pénzügyi Kisokos 2.rész
- 1.Mi történhet a pénzünkkel? – Pénzügyi Kisokos 1.rész